BUGÜN NE GİYSEM GÜZELLERİ IVANA,ÇAĞLA VE ÖZGE MIX:)

13 Kasım 2012 Salı
             Gerçekten çok fazla istek geliyor Bugün Ne Giysem postları için ayrıca elimde de çok resim birikti artık sırasız paylaşıyorum. Ivana Sert, Çağla Şıkel Altuğ ve Özge Ulusoy'un en yeni ve en güzel kıyafetleri





Çağla Şıkel Altuğ'un giydiği mini dore elbise. Sırt dekolteli.Bence buradaki star elbiseden çok ayakkabıları.Sizce de öyle değil mi?


Ivana Sert'in beyaz elbisesine bayıldım.


Ivana Sert'in bu kombinini beğenmedim.Deri eteği güzel olsa da bluz üstüne olmamış


 Çağla Şıkel'in gri puantiyeli Tuvanam elbisesini daha önce Bengü de giymişti.Ben ikisinede çok yakıştırdım.Çağla Hanım bu elbiseyi sarı neon küpelerle kullanmış.


Çağla Şıkel'in hoş topuzu ve gösterişli mavi küpeleri.Zımba bilekliği ile her telden...


Çağla Şıkel'in Kırmızı müthiş minisi.Tek omuz



Özge Ulusoy bu aralar saç rengini koyulttu ama b u renk saçlarına bu kırmızı renk elbisesini çok yakıştırmıştım.


Özge Ulusoy'un bu kolyesi çok kötüydü




Çağla Şıkel'in arkası kalp dekolteli bordo elbisesi.


O gün herkes dantel giymeye sözleşmiş gibi.Çağla Hanım'ın dantel dekolteli siyah elbisesi çok zarif

İvana Sert'in güzel elbiseleri va ayakkabıları. Mavi yeşil elbisesi çok iddialı.Diğer resimlerdeki ayakkabılarını çok sevdim.

5 yorum:

  1. PinkBerry dedi ki...:

    Evet canim cagla sikel takipcileri cok fazla buara banada cok mail geliyo :) Ilk resimdeki ayakkabilar Giuseppe Zanotti..

  1. Ivana 1 numero bence :)

    bu arada bloğumda çekili var seni de beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

  1. Adsız dedi ki...:

    merhaba cagla sikelin giydigi altin sarisi yani dore ve sirti acik olan elbiseyi nerde bulabiliriz?lutfen yardim

  1. Adsız dedi ki...:

    cagla sikelin giydigi siyah sirti komple dantel olan elbisenin markasi lutfen?

  1. Adsız dedi ki...:

    ivana cok güzel özge çok tatlı çağla prenses gibi

Yorum Gönder