Stil İkonu : Eva Longoria

19 Temmuz 2012 Perşembe
             Ben bu hatuna bayılıyorum. Seçimleri hep çok güzel. O nedenle bizim yerli 'Desperate Housewieves' yani 'Umutsuz ev Kadınları'ndaki Zeliş'e bir türlü ısınamıyorum. Her kırmızı halıda Eva Longoria'yı en şıkların içinde görüyoruz. Ayrıca ayakkabı seçimleride harika. Buyrun bakın




Beyaz Balık modelli ve muhteşem sırt dekolteli elbise Emilio Pucci imzalı. Küpeleri ise Damiani.


Bu görkemli mi görkemli uzun kuyruklu elbisesi Marchesa. Bu elbiseyi de Cnnes film Festivali'nin açılış gecesinde giymişti. 


 Renklerim uyumu.


Siyah elbiseleri de çok seviyor.



 Drapeli beyaz elbisesi ise J Mendel


Bu tek omuzlu dantel elbise fikrine bayıldım. DIY olarakta yapılabilir.


 Sağ taraftaki siyah elbisesi tülle ve asimetrik göğüs dekoltesiyle hareketlendirilmiş, elbise Emilio Pucci LBD

  
Tulum giymeyi de çok seven Eva Longoria'nın siyah tulumu Zuhair Murad 


Elbise Alberta Ferretti.Bu topuzunu çok beğeniyorum. Kendisi de çok kullanıyor. Clutchı ise Salvatore Ferragamo.


Bu da Marchesa.


 Sezonun hitlerinden minti yeşili ve pembe  tonlarının kullanıldı elbisesi çok hoş.Platform ayakkabıları ise Brian Atwood.


Lazer kesimli muhteşem elbisesi ise Marchesa

3 yorum:

  1. Çağla dedi ki...:

    bende bayiliyorummmmm! harikaa bir bayan.. tabiki secimleride öyle.. bu arada bana yazdigin icin tsk ederim.. :* yine beklerim. :)

    www.ciimciime.blogspot.com

  1. caseyas dedi ki...:

    Tabiki Çağlacım her zaman

  1. Unknown dedi ki...:

    stil ikonu Eva Longoria seçtiği ve önerdiği kıyafetleri buypasada bulabilirsiniz bende oradan tavsiyeler aldım

Yorum Gönder