DIY projem (CLUTCH)

23 Eylül 2011 Cuma
   Merhabalar sonunda kafamdakileri birleştirip bir clutch yapabildim.Aslında sanki yemek yapar gibi oldu.Azcık şundan ah bir parça bundan:)Öncelikle dikişi pek bilmediğimi, makinemin olmadığını söylemek istiyorum.Bazı hatalarım olabilir.Siz mantığını anlayınca daha iyilerini yapabilirsiniz ben elde diktim.Buyrun bakın.
Nasıl beğendiniz mi?

Gerekli malzemeler
1 adet çıtçıtlı dosya
1 adet kalın dosya(içinde kendinden şeffaf dosyalar olan maalesef dosyaları kopartıp içini boşaltıyoruz)
Sünger ben bulamadığım için bir hurçu kullandım:)
Yarım metre kumaş,makas,iplik,bant
Olayımız oldukça basit arkadaşlar.Clutchımızın boyutuna karar verip dosyaları o boyutta kesiyoruz.Kalın dosyayı  kenarlarından ve  boyundan  daha fazla  kesiyoruz ki çıtçıtlı olanın içine girebilsin.Alt kısmını kenarlardan biraz daha inceltebilirsiniz.Daha sonra bantla alt kısmı sabitliyoruz.
 

 İç içi dosyalar yapmış oluyoruz.Bu sayede çantamızı 1 yada 2 bölmeli yapabiliriz.Bundan sonrası biraz terziliğimize kalmış.


Daha sonra dosyalarımızın etrafını süngerle kaplıyoruz.Bu çantamızın daha hacimli görülmesi sağlıyor.Bende evde sünger bulamadım.Eski bir çorap hurcu vardı onu kestim:)
Etrafını sıkıca diktim.
Daha sonra asıl kumaşı yanlarını ayarladıktan sonra diktim ve geçirdim.Geriye üst kapak kaldı.Onuda hurcumla kapladıktan sonra kumaşımı üstüne dikiverdim.Aynen defter kaplar gibi.
 Dikerken dosyayı da dikerseniz daha sağlam ve düzgün olur.El yordamıyla bu kadar oluyor.Kolay gelsin.

 Bunlarda kumaşlarım.Yazılı olanın yapımını video olarak eklemeyi düşünüyorum çok yakında.Bu arada kumaşların metresi 4 lira.





0 yorum:

Yorum Gönder