Gezi Günlüğü Episode 1

10 Ekim 2011 Pazartesi
 Bu yaz gerçekleştirdiğim Avrupa seyahatimden ganimetler konulu postumu gururla sunarım.:)Çok güzel uzun ve eğlenceli bir geziydi benim için.Tam 20 şehir ,13 ülke gezdik.Bunlarda oralardan aldıklarım.Gittiğim gördüğüm yerlerle ilgili bilgileri de paylaşmak istiyorum sizinle o nedenle bu episode 1.

 İspanya gerçekten tam alışveriş yapmak için gidilecek bir yer.Bir ayakkabılar vardıki anlatılmaz yaşanır.Benim gibi 35 numaralar bayram etti.Bu kırmızı ayakkabının pembesini de almadığıma çok pişman oldum.Zira fiyatı sadece 9 eurodu:( Kendileri Madrid'ten ve aslında fotoda göründüğünden daha pırıl pırıl ışıldayan değişik bir deriye sahip.
 Bu rengine aşık olduğum çanta.H&M 'den .Sanırım Türkiye'de de bulunabilir.Daha 3 rengi vardı yanlış hatırlamıyorsam.20 Euro ve Paris'den
 Benim gibi fiyonk delisi için kaçırılmaz bir ayakkabıydı.Renginede bayıldım.Bu da Madrid'den ve 15 euro
 Bunlara bayılıyorum ceketlereime ve trençkotlarıma takıyorum.Paris,Madrid,Lizbon'dan ama fiyatlarını hatırlamıyorum5-7 euro arası.
 Baykuşlu aksesuarlar çok moda bir süredir.Barcelona'dan pazarlıkla 7 Euroya aldım.:)
 Bu cici şemsiye hediye geldi Çin'den
 Bu kırmızı çanta Valencia'dan ve sadece 5 euro.Öyle güzel bir mağaza buldum ki daha neler neler vardı ama işte alamadım hepsini:(
Mavi taşlı kolyeyide kırmızı çantamı aldığım mağazadan aldım.Sanırım 5 euroydu.
 

Ve bendeniz.Paris...Louis Vuitton...Champs-Élysées...Zafer takı...

0 yorum:

Yorum Gönder