Gazi Koşusu ve Kate Middleton'ın Ortak Yönü: Şapkalar

28 Haziran 2012 Perşembe
          Şapkaları oldum olası severim. Bu aralar şapkaların oldukça öne çıktığını görüyorum. Biliyorsunuz İngiliz Kraliyet ailesinde şapka önemli bir aksesuardır. Kate Middleton'ın şapkaları da çok hoş gerçekten. Geçen gün yapılan Gazi Koşusunda bayanların şapkalarını görünce böyle bir post yapmam gerektiğini düşündüm buyrun.




          Kırmızı elbisesini çok beğendiğim için elbiseyi de ekledim.Bu elbiseyi Kim Kardashian da giymiş ama Kate Middleton gibi hoş durmamış ne de olsa prenses:) Ayrıca kırmızı elbise krem rengi ayakkabı uyumuna da dikkat çekmek isterim.




          Burada da Kate Middleton'ın yelpaze şeklindeki çantasına bittim. Harika.


          Bu hanımlar da 86.Gazi Koşusundan. En baştaki açık mavi şapkalı hanımın şapkasını çok beğendim.



          Yine 86.Gazi Koşusu

          Değişik şapka modellerinin ve İvana Sert şapkalarının görsellerinin olduğu postum yakında...

0 yorum:

Yorum Gönder