Ünlülerin Gelinlikleri

15 Temmuz 2012 Pazar
          Bu sıcak Yaz günlerinde düğünlerin de ardı arkası kesilmiyor. En son Aslı Enver ve Birkan Sokullu'nun düğünü oldu. Gelinliği merakla bekledik ama benim beklentimi karşılamadı doğrusu. Gerçi ikiside çok mütevazı kişiler bu düğüne de yansımış diye düşünüyorum. Bu postumda yeni ve eski dizilerde , ünlülerin giydiği gelinlikleri topladım. Bakalım hangisini beğendim.



          Düğün mevzusunun en iyi anlatıldığı filmelerden birisi olan Bride Wars filminde Kate Hudson'ın giydiği Vera Wang tasarımı gelinliğe bayılmıştım doğrusu. Kuşağıda çok hoştu.


          Pelin Karahan'ın kendi düğününde giydiği balık model gelinliği de kendisine çok yakışmıştı.Demet Akalın'ın duvağını da çok zarif buldum.


          Sade tarzlardan hoşlananlar için ise Anne Hathaway'in yine Bride Wars filminde giydiği Vera Wang tasarımı gelinliği ise şık bir seçim olabilir.


          Bir zamanların  popüler dizisi Aşk-ı Memnu'da Bihter yani Beren Saat'in ve Peyker yani Nur Aysan'ın giydiği  gelinliklerde çok konuşulmuştu.Bihter'in gelinliği oldukça güzeldi.Peyker'in ise sadeydi.


          Özlem Yıldız'ın kendi düğününde giydiği üst bedenini saran, gelinliğini de çok beğenmiştim. Volkan'ın eşi de fiziğini ön plana çıkaran balık model gelinlikte gerçekten harikaydı.


          Çağla Şıkel'in kendi gelinliğinden çok aksesuarları konuşulmuştı.Saç akseuarı ve kollarındaki boncuklar çok farklıydı.


          Her ne kadar bu resimde  belli olmasada Ceyda Düvenci'nin kendi düğününde giydiği gelinliği şiir gibiydi.Gelinlik, upuzun kuyruğu, arkasındaki şirin mi şirin fiyonguyla peri masalından fırlamış gibiydi. İvana Sert'in giydiği bu elbise ise gelinlik olarak da giyilebilir bence.


          Aşk-ı Memnu'da Nihal yani Hazal Kaya'nın giydiği gelinlikte çok hoştu.


          Tuba Ünsal'ın Tövbeler Tövbesi dizisinde giydiği gelinlik.


          Moda'nın prensesi Blair'ın yani Leighton Meester'ın giydiği gelinliğe sözüm yok. Zannedersem bu da bir Vera Wang tasarımı.


           'Öyle Bir Geçer Zaman Ki ' dizisinde Caroline 'in giydiği gelinliğin göğüs kısmıda değişikti.Geçen gün vitrinde buna benzer gelinlik gördüm.


          İlk fotoğraf Beren Saat'in Fatmagül'ün Suçu Ne dizisinin ikinci sezonu tanıtımlarından ikincisi ise dizide giydiği gelinlik. Birincisinin çok daha güzel olduğu şüphesiz. İkincisini hiç beğenmedim.Kendisini şişman bile tuttuğunu söyleyebilirim.


          'Öyle Bir Geçer Zaman Ki ' dizisinde Aylin'in yani Farah Zeynep Abdullah'ın giydiği ilk gelinlikte oldukça konuşulmuştu.


          Demet Akalın'ın en beğendiğim gelinliği kol aksesuarı süper.

1 yorum:

  1. Prensesin Masalı dedi ki...:

    süper bir paylasim olmus gelinlikler cok hos :) Sevgiler

Yorum Gönder