Stil İkonu : Blake Lively

21 Temmuz 2012 Cumartesi
             Blake Lively harika tercihleriyle bloggerların ve dergilerin gözbebeği. 1987 doğumlu  Lively ülkemizde de bolca fanı olan Gossip Girl dizisinde başrol oynuyor. Bu kızın stilini seviyorum çünkü sadece elbiseleri değil ayakkabıları ve takılarını da hep özenli seçiyor. 2010 dan bu yana giydiklerine bir göz attım da kötü bir şey göremedim. Sizde bakın



          Yeşil Fener filminin galasında giydiği benim bir numaram Chanel Haute Couture elbisesi süpper. Takıları ise Lorraine Schwartz.Saçları hep doğal.Örgüleri çok sık kullanıyor. Beyaz ve dantel favorilerinden.


 Muhteşem gri renkli dantel elbisesi Zuhair Murad. Gerçekten çok güzel.


              Küçük dokunuşlarla farlılaştırılmış sade elbiselere bayılıyorum. Bu da onlardan biri. Michael Kors'un koleksiyonundan olan mavi elbisenin altına seçtiği mor Christian Louboutin ayakkabılar da çok hoş olmuş.

         
             Bu elbisenin çakması Türkiye'de ünlü bir tasarımcı tarafından yapılmıştı. Hatta Bugün Ne Giysem programında bir yarışmacı çakmanın çakmasını yaptırarak elenmişti. Deri aksesuar çok dahiyane bence. Ayrıca makyaja de dikkatinizi çekmek isterim.


Yine farklı bir elbise.Bu tarz farklı elbiseleri niye Türklerde görmüyoruz acaba? Elbise Elie Saab. Yalnız tül ve elbiseyle renk olarakta uyum sağlayan ayakkabılara aşık oldum.


            Yemyeşil minisi eskilerden ve Prabal Gurung imzalı.Göz kamaştıran ayakkabılar ise tahmin ettiğiniz gibi Christian Louboutin


Bu oldukça akılda kalıcı mandalina rengi elbisesini farklı sitelerde mutlaka görmüşsünüzdür. Ama leopar desenli ayakkabılar ve Lorraine Schwartz küpelerinin hakkını yememek lazım diye düşünüyorum.


 Pembe cici elbisesi Lanvin , bol metalli ayakkabıları ise Christian Louboutin.


 Yine muhteşem bir Marchesa. Küpeleri ise Lorraine Schwartz 


            Kırmızı mini elbisesi Marchesa. Ayakkabılara bakmadan geçmeyin Brian Atwood tasarımı. Yaptırdığı bu doğal topuz da çok hoş bence.


            Büstiyer şeklinde hazırlanmış, siyah beyaz hem şirin hem seksi elbise Carven. Kırmızı ayakkabıları da çok cici


            Bu sarı Gucci elbisesinden çok saç örgüsü konuşulmuştu. Turkuaz Lorraine Schwartz küpeleri ise çok yakışmış.


Genelde az renk tercih eden Blake Lively nispeten rengarenk. Çokta yakışmış doğrusu. Elbise Marchesa


           Savages filminin galasında giydiği Zuhair Murad elbisesi hemen hemen her bloggerın ertesi gün paylaştığı bir görüntüydü. Saçlarının tarzına ayrı bayıldım.


           Soldaki mor elbisesi Kasaba filminin tanıtımında giymişti.


           Ceketinin omuz bölümlerine dantel uygulanarak tasarlanmış bu ceket Diy olabilir. Tasarımcısı ise Elie Saab. Beyaz ipek şifon elbisesi ise Jenny Packham. Elbise sonbaharda mağazalarda.


Soldaki elbise daha yenilerden ve Versace for H&M.


            Soldaki çiçek desenli elbise Dolce & Gabbana ayakkabılar ise tabiki Christian Louboutin. Sağdaki elbisenin altına Christian Louboutin olan ayakkabılarını pek beğenmedim açıkçası ama elbise yıkılıyor.


           En beğendiğim elbiselerinde biri olan bu pudra rengi elbisesi ise Versace. Belki boyu maxi boy olsa daha ihtişamlı olurdu. Görkemli küpeleri ise Lorraine Schwartz'ın '2BHappy' isimli koleksiyonundan.


           Emilio Pucci imzalı mavi elbisesiyle yine çok farklı. Altın aksesuarları ise Ofira and Lorraine Schwartz



           Daha günlük bu kombinini de beğenmmemek imkansız. Mini deri mavi eteği Matthew Williamson.


            Alın size bir siyah elbise modeli. Sade ve şık olmak istiyorsanız sadece böyle yakalı bir elbiseyle bakışları üzerinize de toplayabilirsiniz. Elbise Antonio Berardi.


           Sırt dekolteli mini siyah elbisesi Elie Saab.

2 yorum:

  1. Nerwen dedi ki...:

    ben de çok beğeniyorum ve takip ediyorum blake lively'yi. çuval giyse yakışacak bir tipi var :)

  1. caseyas dedi ki...:

    Bence de canım saçınıda taramasa bile yakışır yani:)

Yorum Gönder