SAÇ DÖKÜLMESİNDEN KURTULUN

3 Eylül 2012 Pazartesi
              Başlık biraz reklam gibi oldu ama kesinlikle değil. Yaz aylarında canım saçlarım çok dökülmeye başladı. Bende endişelendim ve bir arayışa girdim. İnternetten bulduğum tamamen doğal ve kolay bir formulü denedim. Sonuçlarını görünce de sizle paylaşmak istedim. Süreç şu şekilde başladı.Ben kullandığım şampuanın içene 2 kapak çam terebentin (büyüklüğüne göre azaltılıp çoğaltılabilir) keratin ampul ve 1 kapak argan yağı döküp kullanıyordum. Elseve'in herkesin övdüğü Arginine şampuanını aldım saç dökülmeleri karşıtı olan. Ve sonuç hüsran. Saçımı daha da dökmeye başladı. Bitene kadar kullandım şans vermek adına çok pişmanım çünkü saçımı sertleştirdi ve açılması imkansız bir hale soktu. Bu kötü deneyimden sonra eski formulüme geri döndüm. Fakat saçlarım o kadar çok dökülüyordu ki birşeyler daha yapmalıydı. Araştırmalarım sonuç verdi. Saç dökülmem gözle görülür bir şekilde azaldı. İşte formül



Bir avuç kuru karanfili normal sıcaklıkta suyla dolu bir cam kavanoza koyuyorsunuz. Bu karışımı güneş görmeyen bir yerde bir gün bekletiyorsunuz.



Bir gün sonra su böyle koyu bir renk alıyor. Karanfilleri sudan çıkarıyoruz.Suyu tercihen spreyli bir şişeye boşaltıyoruz. Korkmayın benim saçım bal rengi olamsına rağmen hiçbir renk değişikliği yapmıyor.


Elimin altında glissin şişesi vardı ben ona boşalttım. Karışımı ikinci yapışımdı bu nedenle resimdeki gliss kutusundaki karışımım yarıya inmiş durumda. Yatmadan önce saç diplerimi püskürtüyorum. Saç dipleriniz iyice ıslanacak. O şekilde yattım. Kesinlikle durulamıyoruz. Sabaha ne kokusu kalıyor nede yağlandırıyor. Ama içiniz rahat etmezse sabah yıkayabilirsiniz. İki günde bir yaptım.

Saçlarım

4 yorum:

  1. Adsız dedi ki...:

    deneyeceğim:) doğal yollarla yapılan şeylere tapıyorum zaten..:)

  1. Unknown dedi ki...:

    Thank you for your comment! I'm your follower now!
    kisses from http://think-trendy.blogspot.com.es

  1. Unknown dedi ki...:

    I don't see you as my follower, where are you following me?
    kisses
    http://think-trendy.blogspot.com.es

  1. Unknown dedi ki...:

    your blog is so awesome! great post too :) XO

Yorum Gönder