İFW'DEN GÖZÜME TAKILANLAR

31 Ekim 2012 Çarşamba
            Oldukça geç kalan bir İFW postu.Bence etkinliğin fatihi Özgür Masur. Harika tasarımlar. Yakında dizilerde ünlülerin üstünde bu tasarımları görebiliriz. Buyrun




İlk olarak giydirdiği ünlüleri podyuma çıkararak da dikkat çeken Özgür Masur'un tasarımlarıyla başlayalım.


Metal detaylı, metal kemerli uçuş uçuş kırmızı elbise...Bence harika


Özgür Masur tasarımlarını bolca giyen Bade İşçil göz kamaştırdı.Beyaz uçuş uçuş elbisesi yine metal detaylarla hareketlendirilmişti.Bayıldım.


Güneş sarısı ve beyaz renkten oluşan bu kombinde içimizi ısıttı.



Defilede Sedef Avcı'da podyuma çıktı.


Bu tül detaylı beyaz elbiselerden birini yakında Kuzey Güney'de görürüz,her iddiasına varım.





Sarı siyah beyaz ve kırmızıdan oluşan kolleksiyon yani Soul by Özgür Masur rüya gibiydi.Başka neleri mi sevdim burada


Nihan Buruk'un podyumunda ise Burcu Esmersoy ,Özge Ulusoy, Didem Soydan vardı. Modeller çok güzeldi. Sanki üstüne bir sürü renk,işleme herşey çalışılabilecek boş sayfalar gibi geldi bana doldur dur.




Dilek Hanif'in defilesinde Özge Ulusoy yine podyumdaydı.


Survivor'dan tanıdığımız Begüm'de podyumdaydı.


Cengiz Abazoğlu'nun Deep Dream'i çok fantastikti.Çağla Şıkel ve Wilma Elles parıl parıl parladılar.



Gamze Sarçoğlu defilesinde yine Özge Ulusoy  ve Begüm Yücetan.Kırmızı elbise çok hoş.


Tuvanam defilesinde ise Çağla Şıkel göz kamaştırdı.


Selenay Sarıkaya'da Tuvanam defilesindeydi.Bu mint rengi şorta bayıldım.



Dilek Hanif'in tasarımı Özge Ulusoy'un giydi minti maxi eteği ve Mehtap Elaidi tasarımı maxi çiçekli eteği çok sevdim.


Serenay Sarıkaya'nın giydiği Jale Hürdoğan'ın tül yeşil tonlarındaki elbisesi çok hoştu.



Günseli Türkay'ın tasarımlarını da beğendim.



Özge Ulusoy Tuvanam ile.


1 yorum:

  1. pembe fiyonk dedi ki...:

    paylaşım için teşekkürler. havadan dolayı sanırsam saı güneş gibi geldi birden:)

Yorum Gönder