KUZEY GÜNEY DİZİSİNİN ŞIMARIK PRENSESİ BANU'NUN KOSTÜMLERİ

8 Ekim 2012 Pazartesi
            Kuzey Güney dizisinde Babu karakterini canlamdıran Bade İşçil'in dizide giydiği kıyafetlere ayılıp bayılıyorsanız bu yazım tam size göre.



 Bade İşçil'in saç modellerini de çok beğeniyorum.Ezel'deki saç kesimi müthişti.Kuzey Güney'de yaptığı örgü modelli saçları da çok hoş.


Dizinin ikinci sezon tanıtımlarında giydiği beyaz elbise

Kanal d'nin yeni sezon tanıtımlarında Bade İşçil'in giydiği kırmızı elbise ise Gamze Saraçoğlu imzalı.


44.bölümünde Banu karakterini canlandıran Bade İşçil'in giydiği parliament mavisi üzeri siyah renk payetlerle işlemeli elbisesine bayılmıştım.Kendisi de sevmiş ki bu  fotoğrafı instagramında paylaşmış.Sırt dekoltesi de çok hoş. Kostüm  Arzu Kaprol'a ait.

 



 Bu mor elbise ise yine Özgür Masur'un elinden


Mini dore elbise yine Özgür Masur


Merve Boluğur yani Zeynep'in Banu'nun doğumgününde giydiği mini beyaz elbisesi de Özgür Masur tasarımı.


 Bade İşçil'in (30. Bölüm) Kuzey Güney'de giydiği kahverengi süet ceket - BCBG Max Azria


İşte en beğendiklerimden.Mavi uzun elbise Özgür Masur imzalı.Daha önce bu elbisenin kırmızısını Beren Saat'in üzerinde görmüştük.Beren Saat ve diğer ünlülerin giydiği Özgür Masur tasarımları için tık tık


Daha önce Nehir Erdoğan'ın Son dizisinde giydiği beyaz bluzu 44. bölümde Bade İşçil pantolonla kombinlemiş.Tasarım Elif Cığızoğlu'nun


Bu giydiği Yurkuaz bluz ise yine Arzu Kaprol imzalı.Ayakkabılarnıda çok beğendim.


Ya bu uzun beyaz geceliğine ne demeli.

2 yorum:

  1. hegles dedi ki...:

    thank you for the comment ;)
    i follow too

    http://hegles.blogspot.it/

  1. Adsız dedi ki...:

    Çok güzel kostümler gerçknten. Blogunu yeni keşfettim hemen takibe geçtim =) Bende beklerimm
    http://1k1a.blogspot.com/

Yorum Gönder