GOLDEN GLOBE ELBİSELERİ VOL II

23 Ocak 2013 Çarşamba
Golden Globe ödül gecesindeki muhteşem kıyafetlere devam ediyorum.





Bordolar ,siyahlar, pembeler  ve beyazlar işte hepsi.



Taylor Swift'in patlıcan moru elbisesi kırış kırış,genel olarak beğensemde kumaşı olmamış ve kalça kısmı oturmamış. Elbise Donna Karan Atelier. Makyajı ve topuzu her zamanki gibi kusursuz.




Hayden Panettier'in uçuk pembe denizkızı formundaki Roberto Cavalli strapless elbisesine bayıldım.Ama en çokte sakız pembesi rengindeki Kotur marka clutchına.


 Lea Michele'in beyaz pırıltılı bacak dekolteli elbisesi Elie Saab 'ın  2012 Bahar koleksiyonundan.Yeşil zümrüt küpelerle tamamlamış kıyafetini.Gayet hoş.



Nicole Kidman'ın Alexander McQueen elbisesinde bir fazlalık yok mu sizce de? O bel kısmı nedir öyle ne gerek var hiç beğenmedim. Bir de makyajı demode olmuş.



Genç yıldız Amanda Seyfried in dantel elbisesi Givenchy Couture.Doğallıktan ölmüş. Makyajı yok denecek kadar az. Elbisesi de vasatın üstü diyelim.


Julianne Hough pırıltılı elbisesinin üst bedeni çok güzel ama etek kısmını çok beğenmedim. Tasarımı Monique Lhuillier. Saçlarını çok beğendim. Makyajıda süper.

0 yorum:

Yorum Gönder