ESRA EROL'UN YENİ SEZON GIYDIGI EN İYİ 6 BEYAZ ELBİSE

9 Mart 2017 Perşembe
  Esra Erol 'un giydiklerini çok beğenen takipçilerim için bir post yazayım dedim. İşte Esra Erol'un 2017 sezonunda giydiği en iyi 6 beyaz elbise.





1 Numara


Elbise hafif boğazli rivet çakması dar kısa elbisesi. Bayıldım. Elbiseyi www.glambils.comhttps://glambils.com/ adresinden alabilirsiniz . Fiyatı 300 tl. Ayakkabılar ise instagramdaki @232shoe adresinden. Beyazla en çok goldu yakıştırıyorum. Ayrıca Esra Erol'un saç rengine bayılıyorum. Saç rengi tasarımı Serdar Akbulut tarafından yapılıyormuş.

2 Numara


Dantelli kolları volanlı dar kısa elbise ise benim iki numaram.Elbisenin iki rengi daha varmış. Instagramdaki @bogurtlenbutik adresinden bulabilirsiniz. Yanlız şu an tükenmiş. Fiyatı 240 tl.Ayakkabılar ise yine @232shoe

3 Numara


Aslinda bu stylingi 2 numaraya göre daha çok beğendim. Kolye çok yakışmış. Burada Esra Erol'un stylinglerini yapan Dicle Turgal 'a bir alkış. Kolyeyi çıkarınca elbise oldukça sade kalıyor. Elbise instagramda @handanyorulmazatelier sayfasında.Ayakkabi @232shoe  .Kolye @aypenaccesories.

4 Numara


Bu kolları ve eteği dantelli beyaz elbise de gerçekten zarif .Elbiseyi instagramdaki @fatma_gonay  , ayakkabı  @@232shoe

5 Numara

Tek omuzlu siyah kuşaklı bu modelde oldukça farklı . Elbiseyi www.glambils.com adresinden bulabilirsiniz. Fiyatı 350 tl.Bu siyah küpelerini de cok beğendim. Onlarda instagramda @bymerinogun sayfasında.

6 Numara



Bu beyaz elbise ise pembe ayakkabilarla oldukça sevimli olmuş. Yazın müstakbel kayinvalidenizle tanışacaksınız naif bir seçim olur.Ayakkabı instagramda @sibelakaycom da 149 tl. Elbisenin markası Perspective.

Bu resimler instagramdeki @esraerolstil sayfasından alınmıştır.

0 yorum:

Yorum Gönder