8 Mart Kadınlar Günü Gratis İndirimi

6 Mart 2017 Pazartesi


Gratis'te birçok ürün indirimliydi. Maalesef sonuna denk geldim. Herşey sömürülmüş. Sadece yıllardır kullandığım ürünleri yedekleyebildim.

1.Max Factor Creme Puff:Asla vazgeçemediğim pudra. Çok farklı pudralar denedim bence en iyi pudra.Kapatıcılığı süper.Uzun süre etkisini yitirmiyor.Ben 41 numara kullanıyorum. Medium beige.İndirimden önce 60 tlydi. Şimdi 24 tl ye aldım 😍

2.Loreal Telescopic Carbon Black maskara: Rimel diye nicesine sarıldım ama memnun kalmadım. Bu  aldığım 15. si falan. Bazen fırçalarını başka timellerim içine sokup kullandığımda oldu. Simsiyah incecik fırçası var. Kirpiklerinizi tarıyor. Uzatıyor ve ayırıyor. Etkisi uzun süreli.Her zaman bulunmuyor. Yine indirimden 25 tlye aldım normalde 40-50 arası.

3.Wet n Wild Eyeliner: Bu ürünü ilk defa alıyorum. Normalde Maybelline kullanıyordum (masterpiece) . Bence gayet başarılı bir ürün . Sabah sürdüm akşam hala gözümdeydi. Oldukça siyah. Minik olması da hoşuma gitti. 10 lira bişeydi🤑


4. Gliss Million Gloss Şampuan: Bu ürünü bloggerlar anlatıp anlatıp bitirememişti. Yukarıdaki ürünleri alınca 5 liraya geldi. Hemen denedim. Kokusu çok güzel. Benim saçlarım ince telli ve kolay kolay açılmaz ama kremsi bir yapısı var saçlarımı ipek gibi yaptı. Bir kere kullandığım için parlaklığı hakkında bişey yazamıyorum ama en yakın zamanda onu da yazarım. 

0 yorum:

Yorum Gönder